sebofsweden

Vägen mot OS

....

Publicerad 2012-01-26 17:29:00 i Mitt år i USA 11/12,

Jasså då, då sitter man här under sin mattelektion med sin EGEN dator i knät och folkt tittar nyfiket och frågar om bokstäverna "å,ä,ö". Hade precis ett test och förhoppningsvis gick det bra, kan inte precis påstå att min mattelärarinna är för bra. Hon är rolig, men kass på att lära ut och eftersom jag aldrig har gjort vissa av sakerna som vi gör här så kan det vara lite jobbigt.

Idag kommer bli en lång, men rolig dag. Kvällen består utav Wrestling, Chapman har fått äran att arangera en sista tunering innan state, en turninering där topp 2 kvalificerar sig till Statefinals. Lite småroligt att se, dock så är det även lite ledsamt eftersom jag inte längre är med i laget, svin.
På måndag har vi baseboll tryouts och snacka om att jag är nervös, har spelat ett tag nu, men samtidigt så är det många som säger att laget iprincip redan är satt från förra året (precis som med basketen) och detta gör ju inte saken roligare. Anlednigen till att jag valde att inte spela basket var ju just för att laget iprincip redan var satt från förra året. Så ja vi får se.

Nu så ringer klockan om bara någon minut, dags att lägga ner. 



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14272576.ab

bahaha titta vad jag precis hittade. xD

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2012-01-26 18:41:08

Miley? Jag föredrar Milli.

Postat av: Ma

Publicerad 2012-01-26 19:50:55

Lycka till på testet nu och ha en bra wrestling kväll, även om du nu inte är med i laget. Håller tummarna för nästkommande uttagning. Love Ma

Postat av: Aspiga Celine

Publicerad 2012-01-26 19:59:09

Själv har jag varit och köpt en ny dator idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela