sebofsweden

Vägen mot OS

Så mycket att göra och så lite tid!

Publicerad 2011-09-13 03:47:21 i Mitt år i USA 11/12,

Hejsan! Min tid flyger iväg och det känns som om jag drunknar i alla läxor! Blä är allt jag kan säga. 

I måndags så var jag med i tidningen! Jodå, tro det eller ej, men jag var med i tidningen eftersom det var min första tävling i Cross Country och att jag dessutom tävlade för Chapman! Så det var lite roligt, dock så fick jag inte tag i någon tidningen, men jag ska göra mitt bästa för att få tag i en. Vill ju ta med den hem till Sverige och rama in, haha.

För övrigt så flyer allt på precis som det ska och imorgon är en stor dag. Det är nämligen dags för min andra tävling. Den här gången är det regionals, vet inte riktigt hur stort det är, men vi verkar ha en god chans. Det är riktigt roligt, jag älskar att tävla, speciellt i sådana här saker. Det är så mycket folk som hejar på en och man träffar så mycket människor, helt enkelt två tummar upp.

Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att det ska "sugas in" haha, jag kan inte förstå att jag färgar håret igen, jag gjorde det ju förra lördagen. Bör ta det lite lugnt med färgningen efter den här gången, vill ju inte förstöra allt mitt hår igen!
För övrigt så har mina Senior Pictures kommit!
En utav dem!


And another one.

Haha, blev väldigt besviken ändå. Tre utav bilderna var tagna i Kostym (coolt, huh?) men mitt hår på dessa bilder är helt messed up. Jag bad om en spegel, men tyvärr så hade de inga så jag frågade om håret såg ok ut och fick svaret att det gjorde det. Pfft, den fotografen vet då inte hur håret ser ut när det är bra!

Men dessa två bilder som jag laddade upp blev jag nöjd med.

Nu ska jag lägga mig, klockan är inte mycket, men jag behöver mycket sömn inför imorgon, för imorgon smäller det, imorgon blir det vinnst!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-09-13 08:46:31

Fråga grannarna på gatan eller kontakta tidningen direkt, men gör det fort. Folk har en tendens att slänga sina gamla tidningar fort.

Rimligen kommer du ganska snart in i hur du ska plugga på dina Quiz-läxor. Det är ju, på gott och ont, lite annorlunda än hemma. Dina höga ambition med straight A:s ska naturligtvis inte vara för enkel, då är den ju inte värd något som din lillebror säger.

Stort LYCKA TILL med tävlingen. Klättra uppåt i resultatlistorna och ha LIKA KUL som senast!

Kram från Pappa

PS. Riktigt snygga kort

Postat av: Ma

Publicerad 2011-09-13 09:08:37

Ja försök att fråga runt om tidningen. Det är klart att du ska ha med dig den hem. Men kanske hamnar du där igen, i tidningen alltså:)

Du är superduktig med läxorna, håll ut, du lär dig ju massor och får samtidigt ett nytt tempo och en ny teknik som du kan använda dig av framöver också. Som pappa skrev, på gott och ont;)



Lycka till med tävlingen och bilderna blev ju kanon. Love Ma

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-16 06:31:52

woooah, LOVE picture number 2 of u! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-16 21:11:14

Snygg!

Postat av: Sweden

Publicerad 2011-09-17 06:02:28

Haha tack allihopa,

Och tack Madde, glad you like it! :D

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-18 08:23:36

Skype snart? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela