sebofsweden

Vägen mot OS

Here you go Madde!

Publicerad 2011-09-18 07:16:22 i Mitt år i USA 11/12,

Alright eftersom http://imaddesbubbla.blogspot.com/ helt enkelt frågade så tänkte jag skriva ett litet inlägg om min nuvarande "flickvän" här på andra sidan. 

Hennes namn är Melinda och är född 1994. Ska jag vara ärlig så hade jag fått för mig att hon var 93:a, men tydligen inte. Man lär sig något nytt varje dag!

Melinda är en rolig amerikansk tjej som i mina ögon är ganska olik mig själv. Men är det kanske sådana saker som gör att man gillar varandra? Haha, vad vet jag, jag är ju bara 18 och har inte levt tillräckligt länge för att kunna garantera det! ;)

I vilket fall som helst, tillbaka till ämnet. Melinda är som sagt 94:a, hon har 2 bröder, en lillebror och en storebror. Denna lilla har fått en ny idol och denna idolen är svensk, det är nämligen jag som är hans nya idol! Vart jag och Melinda än går så springer hennes lillebror efter oss, han är 9 om jag inte misstar mig. Hennes storebror å andra sidan är inte lika glad att jag "datear" hans syster. Det är faktiskt roligt, även detta är som i en film.
"Storebror ska försvara lillasyster, från stygga Sebastian." haha, det är lite roligt. Han kommer förmodligen att slappna av lite mera i framtiden.
Lite rolig fakta om Melinda:
-Hon bor på en bondgård.
-Hon har 15 getter
-8 höns
-1 tupp
-4 grisar
-2 hästar
-2 hundar
-4 katter
haha, massor med djur.. Första gången jag var hemm hos henne så mötte hon upp mig i en cowboyhatt och cowboyboots. Haha, med andra ord, hon är en COWGIRL, FÖRSTÅ JAG DATEAR EN COWGIRL!
Lite fakta som är mindre roligt:
-Hon är extremt svartsjuk
-Gillar inte att jag pratar med andra tjejer
-Om jag sitter och pratar med en tjej så tycker Melinda om att pressa sig ner mellan oss.


Jag tycker om min date, men samtidigt så är hon lite jobbig med andra tjejer. Jag får se hur länge det här håller, vill ju inte direkt känna mig som en fånge!

Men hon är trots allt min första amerikanska date!

Hoppas du är nöjd med detta inlägg :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-18 10:16:36

Haha, man tackar man tackar för inlägget! :D

Din flickvän/date verkar ju nice och hon kanske chillar om andra tjejer när ni har dejtat ett tag? :)



Anyways, ha det bra!

Postat av: e m m a

Publicerad 2011-09-19 19:59:57

Åh Sebastian, super kul med flickvän & grejer! :)

MEN du är extremt saknad här hemma!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-21 16:19:58

skulle du få byta familj eller har det lösts sig??

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-21 16:20:08

skulle du få byta familj eller har det lösts sig??

Postat av: Eira

Publicerad 2011-09-21 21:45:40

Haha, det kanske ar dags att du gor en liten uppdatering ;)

Postat av: Sweden

Publicerad 2011-09-21 22:16:17

haha tacK! Jadå skriver min uppdatering just nu!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela