sebofsweden

Vägen mot OS

Äntligen fredag!

Publicerad 2011-10-07 23:55:54 i Mitt år i USA 11/12,

Som rubriken lyder, äntligen är det fredag! Även fast skolveckorna susar förbi, så är det ändå alltid skönt med helg, där man kan koppla av, hänga med vänner och helt enkelt bara njuta lite mera än vanligt!
Status: Just nu så håller dem på att leta familj. Skönt, hoppas på att jag får gå kvar i samma skola.
Har pratat med Eira en hel del och för er som inte följer hennes blogg, dags att börja! honeyandmoon.blogg.se
Även fast det inte är så stor risk att jag får byta stat (går jag inte kvar i chapman så spelar det dock ingen roll för mig om jag byter stat). Eira har lagt ner tid, själ och ja, alltihopa och fixat så att om jag behöver byta stat så har jag en familj i Arizona. Är hon inte bara för underbar?
Helgen ser ut som följande, ikväll ska jag på en date, har dock ingen aning om vad vi ska göra! (Eira, do you know? ;D )

Imorgon har vi tävling igen, en "liten" pre-regionals meet. Det kommer "bara" vara 24 skolor där. Haha, det kommer även vara colleges och hela köret, en utav mina coacher berättade att han trodde att jag skulle kunna bli scoutad! Haha det vore ju väldigt roligt!
Man har inte roligare än vad man gör sig!



Och en "död" bror..

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-10-08 08:49:41

Du ÄR verkligen på ett äventyr. Underbart!

Postat av: Eira

Publicerad 2011-10-08 10:30:45

Aw thank you Sebastian! That's just what friends do :)Du måste berätta om din date imorgon din lilla lurifax, är så himla nyfiken! Lycka till med racet

Postat av: Ma

Publicerad 2011-10-08 12:22:32

Du är med om så mycket, tänk på allt som hänt redan:)

Otroligt häftigt! Fint att ha stöd av Eira också.

Love Ma

Postat av: Celine Naminah

Publicerad 2011-10-10 08:59:34

Hittade din blogg genom Eiras blogg. Usch vad jobbigt det verkar med att behöva byta familj. :-/

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-11 21:43:37

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela