sebofsweden

Vägen mot OS

Tycker det är dags nu.

Publicerad 2011-05-21 11:19:21 i Innan USA,

Kollar min ISE varje morgon och kväll nu, haha tror jag börjar bli lite.. ja vad ska jag säga? Känner att jag liksom vill bli vald nu, visst det är ett tag kvar tills sista avresedatumet, men känner samtidigt att det vore så himla skönt att slippa oroa sig över sommaren för att man inte blivit vald ännu. Som rubriken lyder så tycker jag att det är dags nu!

Även fast jag inte har någon att ge presenter än så har jag ändå börjat fundera på vad jag ska ge när jag väl kommer till familjen. Har tänk lite bilder på miljön jag vistas i, detta tillsammans med lite videoklipp, godis  (eftersom precis ALLA föreslår det så känns det ju som om det är nästan ett måste att ge) hade även tänkt att ta med lite svensk musik. Såg nyligen på TV om någon typ.. Absolut Svenska hits, eller något sådant. Det var svensk musik i vilket fall som helst, haha.

Dagens planer är som så att nu ska jag ut och köra lite bil, nästa vecka tar jag hem teoriböckerna. Känner att jag bör fixa körkortet innan jag åker iväg! Annars så står det plugg på schemat, det är inte mycket kvar nu så tänkte att jag faktiskt lika gärna kunde göra klart två av fyra uppgifter så slipper jag göra dem senare helt enkelt!

Idag är det den 21:a maj och det innebär att det enbart är 19 dagar kvar innan sommarlov! Bland dessa 19 dagar är det även helger, röda dagar, studiedagar en idrottsdag och ja. Snart är min tid i 2:an slut. Creepy but true.
När man kollar igenom sina bilder på datan så hittar man lite allt möjligt. Jag hade en period då jag bytte hårfärg så som tjejer byter kläder! Haha, dem jag hittade just nu är hur jag sett ut dem senaste 3 åren.
Första bilden är på mig ocn en klasspolare, detta var våran bal. Som jag för övrigt blev Balens kung på! :D

Här har vi mig förra sommaren redo för att sticka ut på sommarjobb! Ni kanske kan gissa vad jag hade för sommarjobb när ni ser mina byxor? haha


Sist, men inte minst så är det jag för typ någon månade sedan! Lite kortare hår på huvudet, ganska skönt det. Har slitit många timmar med håret på dem andra bilderna, haha kommer ihåg hur det var..

Platta, i med vax, platta, fixa till, tupera, hårspray och till sist fixa till igen. Haha detta gjorde jag varje dag innan skolan och jag behövde ungefär 1 och en halv timme på mig varje morgon.

Tycker att ni andra utbytesstudenter också ska lägga upp bilder på er dem senaste tre åren och ta en bild sen precis innan ni åker så kan det bli en rolig grej att se när man väl kommer hem från staterna! Tror det blir en ganska stor förändring! ^^

Kommentarer

Postat av: paula

Publicerad 2011-05-22 11:18:27

TACK!:D gött, länkar dej nu!:)

Postat av: pommeline

Publicerad 2011-06-14 15:40:20

Jag ska göra det nu! Sjukt kul att se förändringar ju!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela