sebofsweden

Vägen mot OS

Förkyld, pfft för att inte kunna träna.

Publicerad 2011-05-06 20:10:54 i Allmänt,

Idag är jag inne på min, ja låt se. Från i tisdags.. fjärde dag som förkyld. Uppsakattas detta? Nej! Usch det är så trisst, jag menar eftersom jag nästan aldrig är sjuk så blir jag alltid extra sur när det väl händer. Tror nog att jag kan räkna på mina två händer hur många gånger jag varit sjuk de senaste 5 åren, haha.

Iallafall dagen har varit bra, eller iallafall till en början. Dagen startade med ett engelska Nationella, skriftligt. Kan inte påstå att det gick dåligt, jag är faktiskt ganska nöjd, även fast det tog en lite stund för mig att väl börja! En helt okej lektion.

Efter skolan skulle jag upp till våran stora fina huvudstad Stockholm, jag skulle nämligen till gymgrossisten! Dags för mig att fylla på lite i skåpen. Det inhandlades iallafall 2kg whey-80 en och efter noga övervägande så landade beslutet på att jag skulle ta en Banan och en Hallon.
Detta ska börja intas på måndag, då jag är frisk (det måste jag vara!) Det inhandladess även Amino Pro. Vägen dit gick bra, men ack va jag ogillar vägen hem. Eftersom gymgrossisten på södermalm ligger så pass nära stationen så skulle jag utan problem hinna till affären, köpa mina saker och sen hinna med tåget som går 15 min efter att jag kom dit. Dessvärre så visade det sig att SL hade elfel. Så istället för att vänta där i 5-10 min så fick jag vänta i 1h och 40 min. Kunde gärna gjort annat på den tiden! :P

Har inte tränat sedan i måndags och det är ganska surt, men jag blir bara mera och mera laddad inför nästa träning och känner verkligen att den kommer att bli bra. För övrigt så kommer jag att ta med er till en backe som jag intervall tränar i, eller rättare sagt jag har bara gjort det en gång än så länge. Men jag har tänkt att fortsätta, just för att den är brant. När jag väl har visat er så kommer ni förstå lite bättre.

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-05-06 23:52:54

Hejhej :) Åker till USA Florida som utbytesstudent i sommar och ser att du oxå ska åka, vill du länka? Kram

Postat av: Julis

Publicerad 2011-05-07 11:21:04

Självklart, jag länkar dig :)

Postat av: Alicia

Publicerad 2011-05-07 11:47:02

Självklart ska vi länka! :D

Postat av: fridaj

Publicerad 2011-05-07 19:37:36

sv: Ja eller hur att det ska!! :D länka bloggarna?

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-05-07 22:49:22

Absolut! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela