sebofsweden

Vägen mot OS

Fördriver tiden

Publicerad 2011-05-24 21:43:44 i Innan USA,

http://kluriga.skojspel.se/stater-i-amerika-spel.html 

Jag kanske är hjärndöd, men jag förstår inte hur man lägger in själva bilden på resulatet. Kan liksom inte kopiera den etc.. Anyway,  Verkar ju som om jag kan staterna runt omkring där jag vill vara iallafall. Haha, landar på stadiga 45% rätt på 4min och 1 sec. Hm, kanske inte så mycket att skryta med. Men jag är ganska stolt ändå! :D

Haha fan va sur jag blir nu att det inte funkar, men det ser bra ut med MASSOR utav gröna stater iallafall :D



MOhahah tur att jag är så galet smart och duktig på att rita. För er som har spelat spelet hoppas jag att ni förstår hur jag menar. Det som är grönt visste jag, det gula kunde jag på andra försöket, det bruna på tredje och dem röda hade jag FEL på. Hoppas ni uppskattar mitt fina målande i paint :)

Nu ska det kollas på film. Step up 2 står det på menyn, alla dem filmerna är så galet bra om jag får säga det själv!

Kommentarer

Postat av: Isa

Publicerad 2011-05-25 18:02:14

Oj, man blir ju nästan besviken då du inte hittar Utah... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela