sebofsweden

Vägen mot OS

Äntligen!

Publicerad 2011-06-12 15:29:44 i Innan USA,

Gah, nu är jag klar med Visumet. Snacka om att det var galet störigt. Dem är ju inte lite jobbiga de där amerikanarna när det gäller säkerheten.

En grej som var otroligt jobbig var bilde man skulle ha. Den fick inte vara för stor, inte skuggad vid ögonen, inte.. blabla.. En grej som jag kan rekomendera är att ni tar med en kamera med en stark blixt. Vi försökte först med våra systemkameror, men pga ljuset så ville ingen av dem använda blixten och då blev kortet för "mörkt". Vi tog bilder utomhus (med en vit skiva som bakgrund för det får inte vara någonting som stör, typ). Så jag och pappa sprang omkring lite överallt i huset och tog bilder på olika platser och tillslut slutade det med att det blev en bild där jag stod med ryggen mot en vit vägg. Och så använde vi en vanlig digitalkamera.

Jag tycker jag ser ut som en som precis kommit ut ur fängelse, men men den gick igenom :p men säger ju såhär, jag kommer ju inte springa runt och vifta med den bilden allt för många gånger. Haha.

Nu vet ni andra som inte gjort detta att det är jobbigt, men det går ju över om man säger så, haha lycka till!


Btw. Ännu ett steg närmare USA nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela