sebofsweden

Vägen mot OS

Ambassaden, ja okej då, om en månad!

Publicerad 2011-06-18 11:17:01 i Innan USA,


Utanför Ambassaden i stockholm

Då har även jag bokat tid för att ta mig till Ambassaden i stockholm för att berätta att jag inte är en terrorist, att jag inte tänker hålla på med droger eller att jag av någon anledning skulle prostituera mig. Jag måste säga att det var längre väntetid än jag hade förväntat mig. Jag har tid den 20 july klockan 09.00 och det var den första dagen som inte var fullbokad. Anyway nu är det klart och jag får helt enkelt bara vänta tills det blir av.

Juste har börjat fixa lite grejer till USA, alltså gåvor till familjen dåra. Jag hade tänkt göra en film om Sverige. Okej, typ saker och ting runt omkring mig, såsom skolan, vänner, området där jag bor, staden och ja lite det jag hittar. Tänkte även göra som så att jag pratar svenska under filmen och berättar lite saker om det som visas. MEN eftersom amerikanarna inte förstår svenska tänkte jag fixa engelsk textning. Då får de höra svenska och samtidigt förstå vad jag pratar om, smart va? :)

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-06-18 15:58:37

där hade du allt tänkt till! ;)

Postat av: pompom

Publicerad 2011-06-19 16:30:37

oooj vilken bra idé!!! Bli inte arg om jag snor din idé lite :)

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-06-20 12:26:21

=D Självklart blir jag inte arg! Go for it! :D

Postat av: Tesse

Publicerad 2011-06-20 14:10:54

självklart! :) Länkar din nu :)

Postat av: Madde

Publicerad 2011-06-23 20:25:12

8 dagar kvar unge! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela