sebofsweden

Vägen mot OS

Vi är på gång, vi är laddade vi är tända

Publicerad 2011-07-31 14:27:07 i Innan USA,

Snart så, snart är det dags! I fredags äkte de första iväg på sitt äventyr! På tisdag åker nästa gäng och snart är det även vi andras tur! Det är nära nu, riktigt, riktigt nära.

Väntar på samtalet där det kanske blir.

"Hejsan Sebastian, du åker den 9:e augusti, dags att börja packa väskan!"

Jag har en känsla av att det kommer att bli med väldigt kort varsel. Har lite saker kvar att fixa här i Sverige, men det kommer att hinnas med även det. VÄNTAR man på något bra väntar man ALLTID för länge.


Snart är det min tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela