sebofsweden

Vägen mot OS

And another step..

Publicerad 2011-07-19 23:08:16 i Innan USA,

Jaha, då var det dags för ambassaden imorgon! Ska ju bli trevligt och roligt. Ett steg närmare USA, vad det nu innebär. Ska iallafall dit med Madde som jag kommer fortsätta spendera dagen, kvällen, natten och även dagen efter tills hon åker hem. Ska bli trevligt!

Verkar ju lite småtöntigt att man inte ens får ha med sig mobil in på ambassaden så ja.. Får se hur vi hittar varandra. Morgondagens planer förmodligen att Luncha lite tsm med Mizgin och sen forstätter vi nog till Grönan, får se. Tar dagen som den kommer helt enkelt.

Imorgon missar jag både teoriplugg och träning, woahh 0,o men det ska nog gå vägen ändå. Funderar på att springa på morgonen innan vi sticker helt enkelt. Vi lämnar huset vid halv 8 så ja, det blir en tidig morgon helt enkelt!

Och btw, alltså herregud.. Mitt kort till Visumet.. Jaja, tur att det inte är allt för många som ska se det, haha går ju seriöst inte att få ett bra sådant kort när man ska se så seriös ut!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-21 14:09:07

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela