sebofsweden

Vägen mot OS

Varning för starka bilder!

Publicerad 2011-12-13 00:05:32 i Mitt år i USA 11/12,

Hejsan allihopa! Flrst och främst vill jag än en gång be om ursäkt för att jag inte har skrivit, när jag tänker efter så är det faktiskt lite själviskt utav mig att inte skriva eftersom jag faktiskt har folk som följer bloggen och uppskattar mitt skrivande. Så, vad har nu hänt?

Om man säger såhär så har allting hänt, jag har varit ute och jagat för första gången i mitt liv och skjutit två råddjur, jag har varit ute och prövat på mudding, jag har skrattat, jag har surat, jag har firat min första Thanksgiving, jag har hunnit börja brottas och även blivit kickad ur laget, jag har varit i 3 nya stater, jag har gått och blivit kär, jag har haft en 10 minuter lång presentation i min engelskaklass. Och för två dagar sedan fixade jag även till håret

Mer har hänt, men som ni kanske förstår så kommer jag inte på alltihopa just nu eftersom det var ett tag sedan. Kan inte förstå att det redan är dags för jullov, eller okej jag har 2 dagar kvar innan jag får uppleva mitt första American Christmas break, snacka om att jag är sugen, det är även så otroligt skönt att det är dags att byta klasser. Nu efter nyår så börja alltså mitt nya schema och det är efterlängtat, mera idrott och mindre stuider, ja tack!
Men nu tänkte jag slänga upp lite bilder så att ni inte behöver läsa så mycket, ska försöka skriva imorgon igen och så som jag känner just nu så känns det som om jag kommer att göra det! 
Juste jag har varit ute och vandrat i bergen och fotograferat vattenfall med denna herre, Sean
Kolla in Seans bil!
!
Puss!
Tradition: Ta blod från det första djuret du dödade och smeta in det i ansitket..
Min andra
Vapnet jag använde, på den här bilden har vi "rast" och jag håller på att
öva, skjuter på en 50cl vattenflaska som hänger i luften 250 yards bort.
Träff på andra skottet!
"Lekte" även med några pistoler, skjuta 33cl burkar från 15-20 yards
med en pistol är svårare än vad man kan tro!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-12-13 19:02:26

Welcome back! Trevligt att få läsa dig här igen. Berätta nu... hur amerikansk har du blivit?

Postat av: SimsanMacs

Publicerad 2011-12-13 20:17:56

Fin bil din vän har :) Ska bli kul att få höra mer från dig...för oss som inte har facebook :)

Postat av: SimsanMacs

Publicerad 2011-12-13 20:18:24

/Din syster Tintin

Postat av: Ilina

Publicerad 2011-12-15 07:24:38

Vad kul att du tar upp bloggandet igen:D

Postat av: Ma

Publicerad 2011-12-15 10:02:39

Åh jag fick nästan titta två gånger innan jag fattade att du börjat blogga igen;)) Jag kollar ju var dag som du vet. Ingen press alls Sebbe;) men det är härligt att du är "tillbaka". Som du själv skrev, det är många som undrar och vill veta. Skriv när du känner för det. Fina bilder också och Sean har ju en toppensnygg bil! Fin bild också på dig och rådjuret. Stark tycker jag och sväljer en klump. Snart jullov. Du har sol och värme och vi springer i regn och storm, inget rätt nånstans tycker jag. En jul ska va vit och kall:) Love Ma

Postat av: Maja Johansson Mäcs

Publicerad 2011-12-15 15:25:07

Snygg frissa där! :) Kul att du ska börja blogga igen! :)

Skönt att du verkar ha det riktigt bra där! :)



Ha de gött! :)



puss o kram<3



PS: Verkar riktigt bra där i USA! Längtar tills jag också åker dit som utbytesstudent! :D Som jag har bestämt mig för att jag ska göra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela