sebofsweden

Vägen mot OS

Smutsig och jag älskar det!

Publicerad 2011-12-21 23:10:25 i Allmänt,

Medans ni läser det här inlägget tycker jag att ni ska lyssna på
den här sången ----> http://www.youtube.com/watch?v=6alxZpkh_XI, den får mig att må så bra och därmed vill jag dela med mig av denna glädje!
Vilken otroligt bra dag, har hunnit med att skypa med mor och pratat i tele med pappa som ringde genom skype, prima! Någonting som är så konstigt är att eftersom jag inte har sett regn på länge så uppskattar jag det när det väl kommer. Idag så har regnet öst ner hela dagen, men har jag klagat? Nej inte alls!

Dagen har spenderats i garaget där jag, Keith, Terry och Taylor har meckat med en tung lastbil. Vi har bytt bromsaxlar, bromsskivor, däck, och massa annat. Vem kunde tro att det var så roligt att ligga på backen och bli super smutsig? Så med lort under naglarna och såriga händer skriver jag nu detta inlägg! Och jag älskar det!
Om man säger såhär så är det inget jag tror jag kommer arbeta med i framtiden, tror fortfarande att kiropraktik är 
mitt kall, men hallå jag kommer ju förhoppninigsvis alltid ha min egen bil och den ska jag allt mecka med! Så förutom att skaffa jobb och öppna upp ett HPU sparkonto när jag kommer hem så ska jag även se till att mecka med bilen!
En sak som jag kom på nu medans jag skrev som jag och min värdfamilj pratade om igår är hur gammal jag faktiskt är. Eller gammal och gammal, men jag är faktiskt 18 och fyller 19 nästa år. Sista året som tonåring, vart har tiden tagit vägen? Och jag säger samma sak om det här året, det är nog det "värsta" som jag har upplevt under det här året, att det har gått så otroligt fort. Okej flytten var ju ganska jobbig, men å andra sidan så blev det ju bättre än vad jag kunde drömma om. Familjen jag bor hos här borta kommer vara en del utav mitt liv även i framtiden, vänner för livet, jadå!
Filmen här nedan är ett spanskaprojekt som jag hjälpte min vbror och några polare till oss båda att göra klart, det är inte mycket men jag tycker ändå att den är ganska rolig. Redigeringen gjordes kvällen innan det skulle vara inne (typiskt oss) så det är inget extremt, men jag är ändå nöjd. Så filmningen och redigeringen är min förtjänst!
ps. Eira ville att jag skulle hälsa från henne så då tänker jag även göra det, vill ni följa en grym blogg (som för övrigt uppdateras mycket bättre än min) så tycker jag att ni ska läsa hennes, http://honeyandmoon.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Aspiga Celine Naminah

Publicerad 2011-12-22 06:15:32

hälsa tillbaka till Eira och ja, ge henne en kram nästa gång du träffar henne irl för det tror jag du gör. vilket jag troligen inte gör. =) Jag följer er båda och till dig hittade jag via Eira. =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 06:16:16

hälsa tillbaka till Eira och ja, ge henne en kram nästa gång du träffar henne irl för det tror jag du gör. vilket jag troligen inte gör. =) Jag följer er båda och till dig hittade jag via Eira. =)

Postat av: Tintin

Publicerad 2011-12-22 12:39:35

När du slutar börjar jag :) Du vet jag fyller tonåring nästa år!



God jul och gott nytt år! /Din syster Tintin

Postat av: Christer

Publicerad 2011-12-22 16:36:40

Filmen sög. ;) "Vamos", var det allt du gav dig själv i replikväg? Men... ni hade säkert roligt och... det var väl meningen. Mera sånt! Kul alltså.

Postat av: Ma

Publicerad 2011-12-30 19:01:47

Superkul att få se projektet. Duktiga ni är och roligt att få se dig och dina polare "live". Kram o Puss Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela