sebofsweden

Vägen mot OS

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-08-31 09:12:39

Härligt att du är tillbaka! Förstår att du trivs, verkligen:) Har sett filmerna och det är superkul att se hur en dag på skolan kan se ut och höras:) Även om detta var lite speciellt i och med matchen. Nu håller jag tummarna för loppet:) Annars? boendet, Dough och Lo?

Love ma



PS Bara en månad kvar nu till flytt för oss. Ska bli kul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela