sebofsweden

Vägen mot OS

High school is just simply awsome

Publicerad 2011-08-17 05:00:19 i Mitt år i USA 11/12,

Det är verkligen speciellt med high school och det amerikanska folket. Vänligare folk får du leta efter, som jag har skrivit förut. Folk kommer fram till en och börjar prata så glatt och när du väl har pratat med en så springer den personen iväg och presenterar än för denna personens vänner. Förutom att de flesta vill att jag ska översätta "You are very cute" så är det liksom saker de kommer på för stunden och det är ganska roande! Tro det eller ej, men jag har redan börjat tappa vissa svenska ord. Haha, så jag har faktiskt varit tvungen att tänka både en och två gånger innan jag hittade det svenska ordet!



Här är mina klasser. Det syns inte alls ser jag nu men det ser i vilket fall ut som följande:

1th peroid: Government/Economics med Mr. Fusaro
2th period: Introduction to Film med Mr. Hollis
3rd period: English 4 med Mrs Hollifield
4th period: Chemistry med Mr.King (den här killen är helt awsome, vi skulle gå igenom säkerheten när man skulle labba. Han hade gjort en låt där han "rappade" in allt vi behövde veta om vad fick fick göra och inte fick!) Haha är inte det awsome?

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2011-08-17 07:02:49

Åå asså du verkar ha det så himla bra! :D

Postat av: -

Publicerad 2011-08-18 06:04:55

du har varit där i fem dagar och tappar ord? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela