sebofsweden

Vägen mot OS

Söndagen den 14:e November 2010

Publicerad 2010-11-14 19:54:00 i Tips,

Idag är då den andra dagen som jag bloggar på den här bloggen.
Regnet öser ner, men det hindrar inte mig eller min pappa som är min promenerar kompis. För oss var det bara att ta på oss de vanliga träningskläderna och sen fram med paraplyet så finns det inget att klaga på.

Dessa morgonpromenader är en bra start på dagen, beroende på tempo du håller så omsätter du olika mycket energi, men det är inte bara på grund av det som vi är ute och går. Det är väldigt skönt att man vaknar till och inte går och drar som en zombie hela morgonen.

Så dagen börjar med 40 min promenad och sedan frukost som bestod utav 1 ägg och 2 portioner gröt med mellanmjölk till det. Dagens planer ser som så ut att jag ska ner till willlys och köpa  lite ingredienser till vissa små mellanmål som jag kommer att lägga upp recept och tipsa om. Dessa kommer vara enkla och nyttiga att tillaga, allt ifrån mackor till maträtter du tillagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela