sebofsweden

Vägen mot OS

Den är gjord och jag kunde inte vara mer nöjda

Publicerad 2013-04-29 23:00:00 i Allmänt,

Som rubriken lyder så har jag nu gjort min tatuering och jag är nöjdare än jag kunde föreställa mig. Bilder på båda mina tatueringar kommer snart att pryda denna blogg.

Känslan jag har ju nu är obeskrivlig, för första gången känner jag mig verkligen på väg mot toppen. Saker börjar falla på sin plats, bara en sådan sak att jag kanske får en egen nyckel till förrådet där alla friidrotts grejer förvaras känns som en dröm. Jag kommer kunna träna när jag vill och hur jag vill, känslan är underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela