sebofsweden

Vägen mot OS

Amerikanare verkar ju inte ha alla hästar i stallet.

Publicerad 2012-01-23 04:08:17 i Mitt år i USA 11/12,


Doomsday Preppers är en TV-show som snart kommer komma på tv här i USA. Låt mig bara berätta lite kort om vad det handlar om. Några få nötter (familjer..) har fått för sig att dem ska förbereda sig för "The End of The World" och med detta lära sina ungar hur man skjuter djur /jagar. Köper in burkmat som ska förvaras... och olika tekniker hur man kan undvika att dö. NÄR JORDEN GÅR UNDER...

Hur funkar detta då? Alltså att gömma sig under marken? Hallå titta på filmen 2012 och försök gömma dig under marken efter det. Och ah.. juste världen kommer ju att gå under.. eller? -.-'


Hurra för amerikanare..

Kommentarer

Postat av: Maja Johansson Mäcs

Publicerad 2012-01-23 15:14:49

Haha, amerikanare verkar ju riktigt roliga, men även som du

säger: Riktiga nötter.



Ha det så bra nu :)



Kram /Maja

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-23 17:42:55

hahhahahahahahahahahahah

Postat av: Tintin

Publicerad 2012-01-25 09:37:47

.....Vart finns baktanken i det här?

Postat av: En till arrogant svensk

Publicerad 2012-06-09 17:41:43

Inte helt sant det du skrev (visst några av dem var tokiga), en del förbereder för global warming, jordbävningar, tornados och det senario som händer JUST NU i Grekland och Syrien, att det ska kunna hända i USA. Har ni läst om riots i Los Angeles? Många stater i USA har tornadoes, jordbävningar, isstormar mm...vad skulle du som Svensk göra om något skulle ske i Sverige, har du förberett?



Har NI hört utrycket bra karl reder sig själv, trodde inte det, svensken kallas ju för HEN nuförtiden, varken man eller kvinna. haha.



Vad skulle du göra när det väl händer, om ni förlorar allt elektriskt tex. Bensin pumpen upphör att fungera, inga bankomater fungerar, maten ruttnar i kylskåpet mm. Tänk efter, hur länge skulle du överleva i din lägenhet? Har du en plan B?



Jag bodde i ett jordbävningsområde och den staten har en hemsida hur man ska förbereda sig, inget att skratta åt, det kommer ske, när vet man inte.

http://access.wa.gov/emergency/earthquake_prepare.aspx



När ska Europeen klara sig själv när iran, ryssen eller något annat land fått nog och angriper? Jag tror amerikanerna är jävligt trötta på gnället från Europa, hur dumma amerikaner är, men när det väl gäller kommer europeen springande som riktiga HENs (hönor)..buuhuuu. Idioter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela