sebofsweden

Vägen mot OS

Första morgon inlägget

Publicerad 2011-09-13 12:56:35 i Mitt år i USA 11/12,

Alright, det här blir mitt första morgon inlägg här borta från andra sidan. Är det bra eller dåligt? I detta fall är det inte alls bra, jag och Lo missade nämligen bussen. Den där lilla kines saken (han är inte ens kines utan vietnames) vaknade 7 minuter innan bussen gick. Eller förlåt, jag mnar att han gick upp då, första gången jag väckte honom var runt 5.45 andra gången 5.55 och sen så vaknade han själv 6.08.

Är doug hemma? Svaret är nej, han jobbar natt, tror dock att han kommer hem snart. Han kommer ju att ta oss till skolan, men tror inte att han är allt för glad att vi missade bussen.

Så, nästa gången kinesen sover så ska jag inte vänta på honom. Man lär sig något nytt varje dag.
Idag är det ju tävlingsdags! Snacka om att jag är sugen, riktigt, riktigt sugen! Vet inte vad stället vi ska springa på heter eller vart det ligger, men det lär jag väl få reda på!
Några elever från Chapman med skolan i bakgrunden

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-09-14 08:18:55

Ädelt att vänta på honom, men som du säger dumt att göra det två gånger. Breathe in, breathe out. Är stolt över dig. I allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela