sebofsweden

Vägen mot OS

3 veckor i staterna!

Publicerad 2011-09-02 03:57:00 i Allmänt,

Med en ny hårfärg, ett brett leende och en tom mage skriver jag nu detta inlägg!

Jag vill börja med att ge er alla ett tips. Det handlar om POWERADE och en väska full med saker. Om ni INTE vill att era saker ska lukta powerade så föreslår jag att ni sluter flaskan helt. Det var mitt tips, haha, som ni kanske förstår så gjorde jag inte det så nu luktar mina shorts "Blue Berry Powerade"

Igår (fredags) var jag på min första amerikanska date och jag är mer än nöjd! Varför gör vi inte sådana här saker hemma i Sverige för?

I vilket fall som helst, kvällen börjde med att Melinda plockade upp mig för att vi skulle ta oss till ett ställe som heter Hollywood, det är helt enkelt en biosalong! Vi visste inte riktigt vilken film vi skulle se utan tänkte liksom bara ta en spontant. Det visade sig att en film som heter "Shark Night" hade biopremiär så vi valde helt enkelt att se den! Filmen var okej, inte den bästa, men inte den sämsta heller om man säger så! Kanske inte världens mest romantiska film, men vi hade det super i vilket fall som helst ;)

http://www.youtube.com/watch?v=uXo_SAgz0cc <---- Trailer


När filmen väl var slut så stack vi vidare till en resturang (kommer dock inte ihåg namnet) där vi åt, skrattade, pratade, med andra ord så hade vi det riktigt trevligt även här!
Kvällen slutade med att vi tog oss ner till en sjö i närheten och umgicks med massa andra från skolan. Det var en stor brasa och där satt vi och snackade, sjöng, lyssnade på musik och så skulle jag även leka lärare och lära dem svenska. Haha, jag hade dock ingen kamera med mig, men jag kommer filma under någon utav våra "svenska lektioner" för det är galet roligt xD

Tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela