sebofsweden

Vägen mot OS

Myggbett, huvudvärk och världens bästa klass

Publicerad 2011-06-05 22:34:14 i Allmänt,

Nu sitter jag nyduschad, trött, glad, har si sådär 100 myggbett över hela kroppen, men jag klagar inte för det. Gårdagen spenderades med den absolut bästa klassen som finns, kvällens värd var ingen mindre än Emma, hon den där fina personen som ser något gott i allt och alla. Alla borde ha en vän som Emma, hon finns där när man behöver det, hon är världens goaste tjej helt enkelt. Kvällen blev superlyckad och helvild, dans i massor, sång, Kubb i alla möjliga former och vädret gjorde den där sista lilla guldkanten. Kvällen blev med andra ord helt lyckad, precis som det ska vara.

Efter den här kvällen har i alla fall jag kommit lite närmare alla i klassen som var där. Börjar inse att tiden jagar ifatt mig. Nu under morgonen så var det en i klassen som sa att hon verkligen inte ville att jag skulle åka, jag kramade om henne och berättade att det är länge kvar, vi har ju hela sommaren. Efter att ha sagt det här kom jag att tänka på att det inte är så länge kvar nu. Jag bestämde mig för att jag ville åka i slutet av Oktober, början av November förra året. Då kändes det som om det var sjukt länge kvar, men vart har tiden tagit vägen? Nu är det bara ett sommarlov sen så bär det av. Tiden har helt enkelt jagat i kapp mig och är nu påväg att springa om. Kommer verkligen att ta vara på den sista tiden med alla bästa.

Pappa kom och hämtade mig, Vagman och Skalman runt 2tiden och det passade bra. Då hade vi städat klart, umgåtts med alla som sovit över, snackat skit, skrattat och även försök täta lite frukost. Lättare sagt än gjort ska jag säga er, haha. Under bilresans gång bad jag pappa att släppa av mig nere på stan tillsammans med dem andra två. Detta för att vi skulle käka och jag kände att jag lika gärna kunde gå hem, så långt är det ju trots allt inte.

Efter noga övervägande så slutade det med att vi stack till Mc Donalds, jag har inte ätit där på hur många år som helst eftersom jag inte äter sådan skräpmat, detta för er som inte vet pga min syn på träning och vikten i att äta sunt. Men just idag kände  bara att jag ville ha en burgare, pommes och Cola. Den satt precis där den skulle, en Chicken Bacon Onion & comp satt precis där den skulle. Extremt bra bakismat om jag får säga det själv.

Väl hemma så blev det till att ta det lugnt ute i solen, dega på en filt med ett glas iskallt vatten i handen är inte heller fel! Då passade jag även på att sticka ner och hämta min kamera. Tyckte nämligen att Millie var så otroligt söt idag och hon kände på sig att jag var lite annorlunda, haha go hund det där!
Stor boll och liten hund, men det ska väl gå vägen i alla fall.


En söt och leksugen liten tjej

Som sagt, bollen var lite för stor ibland, men inte gav vi upp för det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela