sebofsweden

Vägen mot OS

EURO TRAINING!

Publicerad 2011-06-14 11:27:49 i Allmänt,

Då har jag precis varit på min första körlektion som faktiskt gick riktigt bra! Ska köra igen efter lunch. Så just nu har jag det väldigt intensivt fram till midsommar så det känns grymt! Han som jag kör med heter Arras och är riktigt rolig och extremt harmonisk!

Anyway, jag slutar aldrig skratta åt den här videon. Har sett den så många gånger och jag vet att den är riktigt gammal men den är så skön!

Tyvärr så missar jag mitt gympass idag, men jag hade tänkt att springa efter min nästa körlektion som slutar 14.00. Jag har även riskettan vid 17.00 så det blir en dag full med allt som har med bilar att göra.

Men jag taggar till både för körningen och träningen! :D

Om ni inte har sett denna video, luta er tillbaka och njut! http://www.youtube.com/watch?v=wMUKoQGouuM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela