sebofsweden

Vägen mot OS

Bada och körtkort!

Publicerad 2011-06-29 10:27:23 i Allmänt,

Yippi! Nu ska jag snart iväg och bada med några utav de bästa! Vi sticker upp till stockholm och ska spendera hela dagen där. Erikdalsbadet, you better watch out! Ska bli riktigt roligt och jag har gjort min egen kycklingsallad med lite allt möjligt smått och gott i sig! Ska sticka om sisådär 5 min, tar med mig min lilla kamera, min system är för stor och klumpig och jag har en känsla att jag kommer råka tappa den i vattnet om jag tar med mig den.. Så, det får helt enkelt bli min lilla rosa skönhet!

Körkortet börjar närma sig! Nu har jag ring, klagat, argumenterat (stavning?) och allt möjligt i flera dagar! Har gått upp klockan 07.55 varje morgon och ringt till vägverket för att boka tid till uppkörning och teoriprov! Och nu har jag fått det, den 22:a Juli klockan 11.20 har jag teori. Den 25:e Juli klockan 15.35 har jag uppkörning, och bättre upp! Den är i södertälje! Nu känns det riktigt bra!

Bilder från dagen kommer om jag hinner ta några dvs ;)

Kommentarer

Postat av: carolina samuelsson utbytesstudent i Minnesota,USA.

Publicerad 2011-07-02 03:45:09

hej ska vi länka? :D

Postat av: Jojo

Publicerad 2011-07-03 20:07:41

Hej! Åker också som utbytesstudent (om mindre än två veckor faktiskt!!), länka varandra? :)

Postat av: Jojo

Publicerad 2011-07-03 22:18:38

Kul, då fixar jag det direkt! :D

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-07-04 11:57:38

Grymt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela