sebofsweden

Vägen mot OS

Tillbaka där jag började efter en grym helg!

Publicerad 2011-07-03 21:57:13 i Innan USA,

Sitter framför datorn och är först och främst glad att internet är tillbaka! Innan jag åkte söder i landet för att träffa alla roliga GbG:are och annat som också är Utbytisar så var mitt internet nerstängt i 3 dagar och det var ju lagom jobbigt. Liksom vad gör man på en dator som inte har internet? Eftersom jag inte har några spel kvar så kan jag kort och gott säga att jag inte tyckte det var speciellt roligt att sitta vid datorn.

I alla fall, helgen spenderades hos Madde, vi får senare vidare till GBG och träffade som tidigare skrivet ett stort gäng utbytesstudenter. Vi blev väl sisådär 12 stycken som käkade, sprang omkring och var helt exalterade över allt som fanns, snackade om USA, ja kort och gott, vi hade det riktigt trevligt med andra ord!

Nu när jag försöker ladda upp bilder så verkar det som om det inte går 0,o. ERROR står det stort över alltihopa, och det är ju ett tecken på att något är fel.. :o

Jaja, jag lägger upp bilder senare när det funkar så att säga, ska försöka göra det idag eller imorgon då!

För övrigt är det en stor dag imorgon! 4th of July!

Jag är även en stolt ägare utav 6 stycken nya tröjor som inhandlades under helgen! :D

Kommentarer

Postat av: Eira

Publicerad 2011-07-04 02:03:33

Det var riktigt lyckat faktiskt :D åh det är så tråkigt att umgås med alla vanliga svenskar nu som inte har en aning om vad ds-2019 är haha. Det är klart vi ska träffas igen! nästa gång med röda praty muggar tycker jag ;)

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-07-04 11:59:06

haha "vanliga svenskar" ;) haha förståligt, jag har inte någon här uppe som har den blekaste om vad det är så det tycker även jag är ganska surt!



Haha, röda partymuggar, hell yeha! Då blir det drag, det är ett löfte! :D

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-04 18:19:33

It rocked! :) haha fan vad grymt det vore ändå om alla exploriusstudenter firade nyår tsm i usa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela