sebofsweden

Vägen mot OS

The thing is, rise up every time you have been knocked to the floor

Publicerad 2011-07-27 00:42:54 i Allmänt,



Att ge upp finns inte i min värld, motgångar sker utav en anledning. Allt sker utav en anledning, ibland är det bara väldigt svårt att se eller förstå varför saker och ting händer.

En två saker har jag lärt mig här i livet som jag försöker leva efter så gott det går.
1: Att ge upp är något som förlorare gör, jag ser inte mig själv som en förlorare.
2: Det finns inget ont som inte kommer med något gott.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-07-27 20:23:09

Ett tips till dig som åker till South Carolina om du vill ställa dig på god fot med vuxna tex lärare och värdfamilj är att tilltala dem med mam och sir (åtminstone första gången du träffar dem). Jag fick lära mig det av min farbror från Tennesee och det gör underverk!

Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

Publicerad 2011-07-30 22:40:03

Hej! Har du lust att ändra till Washington på min länk? :)



Postat av: sebastian

Publicerad 2011-07-31 14:21:30

Amanda: Självklart! ;)



Fia: Tackar, det har även jag hört! Men skönt att få det bekräftat! ;) Brukar inte ha några problem md föräldrar, men lite hjälp på vägen uppskattas alltid! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela