sebofsweden

Vägen mot OS

Imorgon ska det sliras!

Publicerad 2011-07-06 22:55:42 i Allmänt,

Jag som texten lyder, imorgon är det dags för mig att köra omkring på halkbanan i Tullinge. Det är det sista momentet innan uppkörningen och teorin. Det ska bli galet roligt och jag är taggad som bara den!

Känner även att det är lite roligt att det händer något. Pfffft, med USA händer det ju inte speciellt mycket så ja.. Då blir det kul att det är andra stora grejer på G. Jag menar körkort, vilken frihet! Dock synd att jag inte kommer få använda mig utav det i USA, det blir liksom att jag fixar körkort. Sticker iväg med mina polare på någon mindre roadtrip (eftersom det är svårt att planera angående USA, blä.) sen så när det väl händer att jag åker iväg så får körkortet stanna hemma. Hm, jaja där ligger det bra tills jag kommer hem. En sak är då säker, när jag väl kommer hem ska det köras så mycket bil, det ska meckas så mycket och ja, det kommer bli prima med andra ord.

Kvällen spenderas hos Felica i sällskap med Emma. Supermysigt, med kvällsdopp (vattnet var ju så sjukt kallt att jag nästan frös brallorna av mig, men ja.. Vad gör man inte när grupptrycket faller på?), film, sova länge och sen dagen efter sola och bada igen följt av träning!

Det var ju lite speciellt idag, jag räknade ut till min stora förvåning att jag inte hade ätit NÅGONTING på 21 timmar när jag satt på bussen mot gymmet, hur skulle detta gå? Jag hade ju ben, mage och axlar på schemat. Och det är det absolut tyngsta passen, enligt mig dåra. Det gick trots mina värdelösa förberedelser med lite sömn och ingen mat, riktigt bra. Ben är ju helt klart det roligaste att träna på ett gym!

Väntar med spänning på måndag då madde, ska hjälpa mig fixa ner PS på min nya dator. Oh, när jag skriver om det kom jag att tänka på en sak, jag bör även föra över mina filmer, bilder och allt sådant till den här datorn så jag kan börja med filmn till värdfamiljen. Vore ju bra om den kunde bli klar innan man åkte så att säga!

Juste ja, måste ju köpa presenter också. Gah, nu blev det mycket att tänka på, vad ska man köpa förutom det givna som godis? Jaja, det blir till en annan gång.

Ha en fortsatt trevlig dag,kväll, morgon, eftermiddag, natt eller när ni nu läser detta!

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2011-07-08 00:52:00

En sak du kan köpa är ju något så tråkigt som en osthyvel, det kanske inte är så kul som själva presenten men kanske som en bonus ;) Kanske är skönt för dig också om du någon gång längtar efter en gammal svensk ostmacka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela