sebofsweden

Vägen mot OS

Waho, det går fort med nya besökare!

Publicerad 2011-08-18 03:09:24 i Mitt år i USA 11/12,

Först och främst vill jag tacka för kommentarerna. Alltid kul att läsa dem! En annan sak som är lite rolig är att nu sen jag gjorde dessa inlägg så har statistiken stigit ganska enormt! Haha även det är roligt! :D

Jag tänkte i vilket fall som helst slänga in en liten film på huset. Jag tog även lite bilder på skolan. Inte mycket, men mera kommer! Vill ju inte springa omkring med en kamera som värsta turisten i skolan! Inte än i alla fall!

Och pappa, Mr. Vietnamn kommer på fredag och börjar skolan på måndag! Ser fram emot att träffa honom!

Skolans logga!

Skolans ingång och namn! (bra där Sebbe..haha)

Något skåp, alltså i dessa står det bland annat om "A-Students" och "Sport Heros"
Detta handlar om skolans "vassaste" elever. Haha, innan jag är färdig här vill jag ha mitt namn
och en text om vad jag gjort i något av dessa skåp!

Sådana här skåp finns lite överallt det är skåp med priser från olika sporter från olika mästerskap. Verkar som om min skola är ganska vass faktiskt ;)


The coolest teacher I've met. Han är min chemestry teacher, ska försöka fixa typ en film eller något från min chemestry, det är bara helt galet med andra ord! 208 är för övrigt klassrummets nummer.



http://www.youtube.com/embed/m7_XxDUimnI?hl=sv&fs=1

Här har ni en liten film om hur mitt hus ser ut! tänkte även göra en film där jag visar området och där tänkte jag även redigera lite med musik och så, tänkte inte alls på det till denna film. Och det tar ungefär 20 år att ladda upp ett videoklipp så, haha ja. Blir bättre nästa gång!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-08-18 07:44:36

Jag har kanske inte tillräckligt med tålamod, men filmen startar aldrig. Det står att "videoklippet är en dublett av ett klipp som lagts upp tidigare". :(

Utöver det berättar jag gärna att jag hela dagen igår var "lycklig", efter att ha läst dina första inlägg från USA. Du är där du vill, du har det redan bra och du känner att det kommer mer. :)

Postat av: Christer

Publicerad 2011-08-18 07:53:40

Kanske räcker inte mitt tålamod till, men filmen startar inte. Det står att "videoklippet är en dublett av ett klipp som tidigare har lagts upp". :(

Utöver det berättar jag gärna att jag hela dagen igår var "lycklig", efter att ha läst dina första inlägg från USA. Du är där du vill, du har det det redan bra och du känner att det kommer mer.:)

Postat av: Alma

Publicerad 2011-08-18 12:50:08

Jag kan inte se videoklippet :/

Postat av: Alma

Publicerad 2011-08-18 12:50:57

Jag kan inte se videoklippet :/

Postat av: Alma

Publicerad 2011-08-18 12:51:56

Jag kan inte se videoklippet :/

Postat av: Alma

Publicerad 2011-08-18 12:51:57

Jag kan inte se videoklippet :/

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-18 14:24:22

Går inte kolla på videoklippet :)?

Postat av: Tintin

Publicerad 2011-08-18 17:25:25

Hej! Skönt att du verkar ha det bra där borta! Synd att man inte kunde se filmen :/ och google maps har inte lagt till området så som Hawaii t.ex.



Saknar dig redan!!



P.S Om du ska köpa converse såköp en färg ingen annan har ;)



Ha det bra!!! /Din syster

Postat av: Tobias

Publicerad 2011-08-18 22:46:19

Tja! Du verkar trivas bra där du är. Ja jag har läst hela historien om hur det gick till för dig ;) Jag hoppas även att jag får familj snart. Och som de andra har sagt så fungerar inte videoklippet. Hur har du det där borta och hur går det med engelskan, skolan och ja allt! Tell me

Postat av: Maja

Publicerad 2011-08-19 16:04:30

tjo tjo<3:)rätt mysigt hus du bor i ju:)hoppas du har det jättebra!:) saknar dig jättemycket!:( men är jätteglad för din skull:)

har du kört så kallad "åsnebasket" än??;) glöm inte att säga FJONG när du skjuter en boll:D:)



ps:längtar till jag fyller år för då blir det förhoppningsvis... du vet vad...maybe en cowboyhatt också;D men du måste verkligen inte!skulle va kul bara:) ha det så bra!<3 stor kram!/din syster:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela