sebofsweden

Vägen mot OS

Roligt att ha en dator utan internet <3

Publicerad 2011-08-25 03:23:00 i Allmänt,

Idag har jag ont. Snacka om att mina ben håller på att gå sönder! Och jag älskar det! All denna löpning, det är helt underbart. Det är så galet varmt och det gör så fruktansvärt ont varje steg jag tar, men det är underbart (haha konstig kille?)

Jag har fortfarande inget internet och det känns som om den här bloggen tyvärr blir ganska död eftersom det verkar som om mitt internet funkar lite när det känner för det.

Just nu sitter jag, Lo och Doug i vardagsrummet och bara tar det lugnt. Jag har precis gjort klart mina läxor och pluggat inför provet imorgon. Jag känner mig redo och motiverad för skolan imorgon, imorgon är en stor dag för mig. Imorgon är det ju GAMEDAY! Det blir min första och snacka om att vi kommer ha sjukt kul!

 Vi har typ planerat hela dagen och kvällen! Först blir det skolan, då ska vi ha något som kallas Pep Rally, det är som ett evenemang där hela skolan samlas och taggar inför matchen som kommer spelas senare på kvällen! Alla cheerleaders kommer springa omkring och göra sina grejer, vi kommer lyssna på massa grym musik och ja. Jag tror det kommer vara helt crazy! Kameran ska med både på Pep Rallyt och till matchen så jag ska ta bilder och även filma så ni kan ta del av det hela!

Efter skolan så har jag Cross Country, men vi ha bara ett moment att springa imorgon, dock är det max som gäller.  Vi ska springa 3.1 miles vilket är ungefär 5km. Det låter inte så långt, men det är offroad och med en temperatur på ungefär 40 grader Celsius + den här extremt fuktiga luften som får en att svettas bara genom att titta ut genom ett fönster!

Vi ska även måla oss själva i färgerna orange eller blått, sjunga ramsor och ja, jag säger bara att det här kommer att bli helt galet roligt!

Kvällen slutar hos Jonathan där vi helt enkelt ska sova över!

That’s it for today!

 http://www.youtube.com/watch?v=yZgdP11f1mc  <-----
En lite film om mitt området där jag bor

Ps. Idag har min klass i Sverige gått två dagar. Ni ska veta att jag saknar er och jag hoppas verkligen att ni har det grymt bra! Ta hand om varandra så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela