sebofsweden

Vägen mot OS

GAMEDAY!

Publicerad 2011-08-26 03:31:00 i Allmänt,

Det finns inte mycket mera att skriva än att det här var den absolut bästa dagen i mitt amerikanska liv.

Önskar att ni alla kunde varit här, känslan är helt otrolig och går inte att beskriva, inte med ord, inte med bilder, inte ens med film!

http://www.youtube.com/watch?v=BSzWZp1xR3I    <----
Pep Rally!
För er som inte vet vad ett Pep Rally är, så ska jag vara så snäll att förklara för er vad det är!

Pep Rally är något som de amerikanska skolorna har vid speciella sporttillfällen. I det här fallet var det den första am.fotball matchen. Det hela går ut på att skolan samlas, taggar till inför matchen och ja, allt är crazy. Synd att vi inte har något sådant hemma i Sverige. Det svenska skolsystemet borde införa skolidrott, alltså så som man har här så man tävlar för skolan och ja sådana saker. Så sjukt mycket roligare eftersom alla, verkligen ALLA är på matcherna, alla pratar om det och ja.

Sen så kom det ju till själva förberedelsen och matchen. Jag tog några bilder och filmade lite, hoppas att ni får ett hum om hur det var. Det var galet roligt i vilket fall som helst!

Here you go! Och jag vet att jag stavade fel på Toutchdown i slutet, men jag hade redan laddat upp filmen på youtube när jag såg det!

Enjoy, this is Chapman high school, Inman, South Carolina!
http://www.youtube.com/watch?v=bnD6OyGiC_4     <-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela