sebofsweden

Vägen mot OS

2010 december

Publicerad 2010-12-17 20:41:00 i Allmänt,

Jag ska ta och göra min naturkunskaps läxa, men jag måste bara göra det här inlägget, att jag var så korkad!
Satt och åt lunch med pappa och han nämde att jag borde rycka upp mig. Jag har varit väldigt nere nu ett tag sedan knät. Sen så sa han även att jag borde fräscha upp mig, städa lite i rummet för att skynda på läkningen. "Det är ju nämligen så att man läker snabbare om man mår bra" - Christer Johansson. Gah, herregud! Att jag glömt det, jag läser ju psykologi i skolan och där tas det ju upp. Jag kan inte förstå att jag missade en sådan lite grej!

Så direkt efter lunchen tog jag mig till duschen, fräschade upp mig rejält! Ställde mig framför spegeln och såg allt skägg, nu ska det bort! tänkte jag. Sen så kom jag på att, nej det ska det inte alls det. Den 24 december ska det bort och inte en dag tidigare. Tog mig ner till rummet. Satte på mig mina rosa byxor, snygg tröja, nya strumpor ja precis allt blev utbytt, inget mera sitta i morgonrock hela dagarna! Sprutade på lite parfym och fixade håret, har nog aldrig känt mig så snygg och fräsch för att plugga! ;)
Gjorde även en annan sak, öppnade fönstret och drog upp persienen (stavning?) och får se att solen skiner, härlig! Efter pluggande ska jag ut och försöka gå ett varv runt kvarteret i det fina vädret. Ska bli skönt att rensa lungorna lite! Så nu är det ändring som gäller, ska jag vara fullt frisk tills på onsdag bör jag hitta på något galet och ha humöret på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela