sebofsweden

Vägen mot OS

Soligt, blåsigt och ett par skador!

Publicerad 2011-05-22 15:46:38 i Innan USA,

Kom precis från mitt gamla fotbollslags match. Med för lite folk blev det ett rent fjasko. Ingenting funkade och det var nästan pinsamt att se, matchen avbröts efter 2 och en halv kvart och detta för att laget helt enkelt blev krossade. Brorsan min åkte på en skada, händer och fötter svullnade upp och allt gick åt skogen.

Slutet så skadades även en spelare som ska iväg och spela med landslaget i Barcelona nästa vecka, hoppas att det är lugnt så att matchen blir av. vill så himla gärna tillbaka till fotbollen och hjälpa laget, det har bara gått mot botten den senaste tiden och det är tråkigt att se. När jag väl är frisk i mitt knä så tänker jag ta upp fotbollen igen, det är ett måste!

I alla fall jag var inne och kollade min ISE och såg att jag nu har varit oplacerad i 138 dagar. Pfft, säger jag bara inte så roligt att läsa faktiskt, haha. Dock så ger jag inte upp, som sagt det är många som inte blvit placerade och det är bara att ta det som det är. Någon gång smäller det och då kommer jag få tillbaka känslan som jag fick förra gången jag blev vald, haha för er som inte fått era placeringar kan jag säga att det är helt galet. Allt känns så himla bra! Dock så är det inte lika roligt om man väljer att tacka nej pga andra saker. Men snart så, snart så kommer den känslan tillbaka och då blir det hur bra som helst!

En annan grej som jag såg inne på mitt ISE konto är det här.

Region: Southern Coastal - Guaranteed - South Carolina Guaranteed

Så just nu är jag garanterad en plats i SC? Haha, det verkar ju i vilket fall som helst nice! :D

Kommentarer

Postat av: amanda utbytesstudent USA

Publicerad 2011-05-30 21:50:08

Tackade du nej till en placering? Vilken stat och varför? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela