sebofsweden

Vägen mot OS

Skumt

Publicerad 2011-05-04 21:52:25 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt varför men mina inlägg har lagt sig konstigt. Just nu orkar jag inte fixa dem och vet inte om jag orkar göra det senare heller. Iallfall, dem har ju namn på sina rubriker när dem egentiligen skulle vara.


För övrigt så bytte jag blogg för att jag kände att jag inte tyckte om namnet på min förra blogg ( xD ) så jag har kopierat varenda inlägg och klistrat in här istället. Ska försöka hitta en vänlig själ som kan hjälpa mig att desgina om bloggen dock. Hoppas på bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela