sebofsweden

Vägen mot OS

Födelsedagen!

Publicerad 2011-05-04 21:22:48 i Allmänt,

Ja, vad mer kan jag säga? Nu har även jag fyllt 18år. Känns ganska konstigt, jag menar. Nu är jag ju stor, kändes som igår när jag själv sprang omkring och hade roligt i högstadiet. Tyckte att dem stora 18åringarna var lite småläskiga och vad vet jag? Men nu står jag iallafall här och dagen lider mot sitt slut. Det har varit en super skön födelsedag med familjen, fina pressenter och extremt god mat! Något som även har pratats om idag är att nästa gång jag fyller år, så gör jag det inte i Sverige. Då firar jag den i USA och utan alla här hemma, även detta känns lite konstigt.

Iallafall, nu till nya tag. Jag har läst lite om lite allt möjligt som har med träning att göra via nätet och jag har tagit beslutet att pröva en speciell diet som jag läts om. Jag är ju helt emot snabbmat, socker, chips, bakverk med mera. Jag håller mig även borta från ljustbröd, men nu ska jag ta det till nästa nivå. Jag tänkte pröva att blanda två olika metoders diet, eller mera levnadssätt. Dessa kallas ketos och PF ( Periodisk fasta ) Kommer berätta lite mera om dessa imorgon. Som för övrigt är min första dag då jag prövar dessa.

Imorgon ska jag även provspela med ett basketlag på kvällen! Sticker dit efter gymmet och hoppas på bästa möjliga resultat. Skriver mera om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela