sebofsweden

Vägen mot OS

Min nya älskling! Ett steg närmare!

Publicerad 2011-07-05 14:07:49 i Innan USA,



Dags för mitt första inlägg på älsklingen som ska med till USA, känns ju galet bra!

Sisdär nu har min dator kommit till sitt "nya", men dock permanenta hem! Den lyser lite häftigt blått, tycker jag är mycket underhållande :D. Nu är det ett steg närmare, nu är det ju liksom visum nästa och sen är det inte långt kvar! Blandade känslor! Men ack så jag taggar! Tycker dock att vädret borde bli lite bättre. Det är ju nästan så att jag tappat all färg! :o

En annan grej, skulle klippa mig idag, men eftersom dator kom så blev det lite mera.. "Äh, jag tar det imorgon istället" Så har jag typ tänk sedan vi slutade skolan den 10:e, men imorgon ska det fasen bli av!

Idag är det för övrigt bara 20 dagar kvar innan jag ska köra upp! 17 dagar kvar tills jag har mitt teoriprov, det är nog dags att börja lägga lite mera energi på teorin. Det vore ju surt om man klarade den ena men inte den andra. Äh, så ska det inte tänkas, vill man så kan man!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-10 23:09:07

Haha finally! ;) taggar inför imorgon nu när jag sla ge dg photoshop ;) haha vet du vad eller.... Första gången jag varpå krogen i helgen, och det var med mamma och pappa?! Vad är det r egentligen?! Min syster har möhippa med mormor och morfar, och jag går på krogen min första gång med mamma ch pappa.... Koknstig familj jag harmåse jag säga :o

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-07-19 23:14:01

Haha sent svar, men ja.. Det är ju lite speciellt ;) Hoppas du inte stod för drinkarna själv. Det hade ju varit väldigt synd! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela