sebofsweden

Vägen mot OS

16 januari 2011

Publicerad 2011-01-16 21:03:00 i Allmänt,

Usch jag har bara blivit sämre och sämre på att skriva. Vet inte riktigt varför, men eftersom jag tyvärr inte tränar så mycket just nu så har det nog blivit så att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Får liksom ingen inspiration utav något. Iallafall, idag är det söndag och det är dags för min andra träning! (yippi!!!!) Tränade första gången i onsdags efter drygt en och en halv månads uppehåll och jag säger då det. Fy fan rent ut sagt va glad jag var! Lyckligare person måste du nog leta efter.

Träningen i onsdags gick bra, sjukt jobbig och jag var öm i hela kroppen dagen efter. Jag har ju fortfarande mitt lilla problem med knät så jag får inte använda benen fören min sjukgymnast har kollat på knät, detta gör hon för övrigt på tisdagmorgon.

Kollade precis på klockan och insåg att jag bör gå typ snart om jag ska hinna med bussen ner. Vågar inte ut och cykla fören jag har fått klartecken från sjukgymnasten. För övrigt så rullar allt på. Haltar inte längre (skönt!) matten har börjat, (roligt!) och snön har börjat smälta! Vad mera kan jag säga än att det går riktigt bra nu? Men, nu springer klockan iväg i all världens fart och jag har inte ens packat.

Notis till mig själv. Packa tidiagare nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela