sebofsweden

Vägen mot OS

Taylor!

Publicerad 2011-02-05 21:07:00 i Allmänt,

Idag har varit en riktigt bra dag. Började med att vakna runt 11 och då hade jag verkligen sovit ut, skönt som bara den! Satte mig och gjorde klart tre stycken läxor (stolt) efter det la jag mig för att läsa lite i engelskan. Stack iväg till gymmet och det gick riktigt bra där! Ouuuf börjar känna att jag kommer närmare och närmare att kunna träna fullt ut nu!

Men det var inte det bästa med dagen. För många år sedan var jag i Portugal med familjen, där träffade jag världens underbaraste person. En tjej vid namn Taylor Davies och kommer från London. Vi höll kontakten efter våra väga skilldes. Dessvärre så slutade vi prata och tappade kontakten, både hon och jag bytte msn så vi kunde inte hitta varandra. I fredags kom en kille i min skola på att man kunde vänsöka på Facebook via epostadressen. Detta gjorde jag och boom jag hittade henne! Har pratat med henne riktigt länge idag och jag är verkligen på super humör eftersom hon kommer ihåg mig och att hon faktiskt också har försökt hitta mig på facebook förr utan tur. Men tiden har sprungit iväg, senast jag såg henne var hon 14 och jag 13. Nu är hon 19, fyller 20 i år och är mamma. Det är inte begripligt, denna person som jag saknat så mycket är mamma! Ganska häftigt och jag tror hon är den perfekta mamman, ohh! Är så glad att jag tillslut har hittat henne, vi pratade om att vi borde träffas så jag ska kolla lite och se om jag kanske kan åka över till London och bo hos henne där i någon vecka. Det vore ju super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela