sebofsweden

Vägen mot OS

Hundägaren!

Publicerad 2011-02-28 21:10:00 i Allmänt,

Ojojoj vilken dag det har varit! Jag känner mig riktigt duktig, jag har tränat, pluggat, flirtat (haha) och fått hem en hund till huset. Gymmet gick riktigt bra, hade bröst och triceps på schemat och idag kände jag att det var dags att kolla hur mycket jag klarade i dips. Jag blev riktigt glad med slutressultatet. Med 50kg extra klarade jag 5 stycken, vågade inte riktigt köra på mera för jag kände i axlarna att det inte handlade om så mycket mera. Och sen, min gymflirt. Ja, vad ska jag säga? Jag vet verkligen inte vad som hände, men det hände och jag är riktigt glad/stolt! Bra jobbat, Sebastian! För övrigt gick mitt gymkort ut idag så nu ska jag ta det lugnt med gymmet tills nästa vecka då jag ska börja gymma i Nykvarn med Filip. Satan va grymt det kommer att bli! Är så sjukt sugen, ska även prata med min far om KREATIN (!) och lite annat smått och gott som jag vill börja med, det är riktigt bra priser just nu på Gymgrossisten så bäst att passa på!

Lovet har börjat riktigt bra och dt känns som om det kommer att bli bättre. Familjen har fått en till medlem och mitt knä känns så pass bra att jag ska ut och springa imorgon. Snacka om kul!

                                           Nu har jag jordens två sötaste hundar
 Till vänster har vi Milli och till höger har vi Ella, jag är riktigt lyckligt lottad

Kommentarer

Postat av: pommeline

Publicerad 2011-06-20 16:49:14

OFTA DIN HUND HETER MILLI!!! Det heter min också!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela