sebofsweden

Vägen mot OS

December och jag har fortfarande shorts

Publicerad 2011-12-21 14:58:41 i Allmänt,

Hejsan, jag kan inte förstå att det redan är december, det känns som om det var bara några veckor sedan jag satte min fot här på andra sidan. Gräset var grönt, löven på träden var gröna och det såg helt enkelt ut som en svensk sommar. Å andra sidan så var det ju faktiskt sen sommar när jag kom hit. När jag tittar ut genom mitt fönster idag så är det tråkigt och grått, men det är fortfarande varmt, eller nej där ljög jag, det är inte varmt, men det är samtidigt inte kallt. 

Dagarna rusar förbi och det är både lite läskigt men samtidigt lite roligt, halva tiden avklarad, halva tiden kvar.
Dagens planer ser ut som följande att jag ska hjälpa Terry att flytta hus, jodå ni läste rätt det är hans jobb. Att transportera färdiga hus! 

Just nu har jag jullov och skolan börjar igen den 3 januari, julen spenderas hemma i South Carolina och Nyår spenderas uppe i Illonois, taggad som vanligt!

Kommer ladda upp en liten film när jag kommer tillbaka, den som väntar får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela