sebofsweden

Vägen mot OS

Sista måltiden och packa, packa & packa!

Publicerad 2011-08-13 22:08:51 i Innan USA,

Ja, vad mera kan jag säga? Packar gör jag för fullt, eller nja. Mera sant är väl att jag faktiskt har packat klart större delen utav alltihopa. Nu är det nära, riktigt nära. Alltså imorgon åker jag till USA och i övermorgon så börjar jag skolan. Känns helt sjukt, men nu är det ju bara så nära!

Dagen har gått åt till att bara ta det lugnt hemma med familjen, sagt hejdå till några stycken till, syskonen bland annat! Har även pratat med familjen Malmö och även det känns liksom skönt.

Min sista måltid, eller det är ju faktiskt fel. Jag kommer äta frukost imorgon ju, men sista middagen i alla fall. Jag fick bestämma och önskade mig, hemma rullade stora köttbullar, med hemmagjord potatismos med lingon och brunsås, yummy!

Det är en ganska speciell känsla att packa inför 10 månader.


Jag som trodde att jag skulle klara mig på bara ett handbagage, det var ju väldigt naivt tänkt. Men när man liksom har börjat så blir det "Men den här är så snygg, den måste jag ha med mig och den här & den här etc."

Aja jag börjar känna mig färdig snart så vi får se vad det är jag har glömt. Det blir nog bra i vilket fall som helst!

Morgondagens schema:
Uppstigning 05.15
duscha, käka, fixa sig, bla bla allt sådant!
Lämnar huset 06.10
Uppe vid Arlanda runt 07.15
Checkar in grejerna, träffar Matilda
09.10 lyfter planet mot New York
Framme 11.55 NY-time
Lämnar NY 14.55 och landar i Greenville 16.51

Lång dag, men det löser sig!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2011-08-14 15:15:01

Allt har gått helt enligt plan t o m att planet lyfte. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela