sebofsweden

Vägen mot OS

THE DAY!

Publicerad 2011-04-18 21:18:00 i Innan USA,

Idag hände det! Vilken helt otrolig dag det har varit. Solen har skinet hela dagen, spelat basket, solat mycket och sen hände något som jag inte alls trodde skulle hända nu. Jag och familjen var nere på vårdcentralen och skulle ta vaccin mot fästingar och sådant skräp. Då berättar pappa att han hade fått ett mejl. Från explorius!

Bifogar det:
Hej Sebastian,
Jag har fått information från USA gällande en potentiell värdfamilj till dig. Denna familj har en semesterresa inbokad till Australien i oktober och man undrar över om du skulle ha möjlighet och vill följa med på denna. Flygbiljetten skulle du själv stå för i detta fall, en kostnad på ca 1800 USD (ca 11000 SEK). Se mail nedan.


 
 
We have a family in South Carolina that is willing to host Sebastian. 
However, they have informed us that they will be traveling to Australia 
in October for a week and a half. They would love to have Sebastian go 
with them. Sebastian would not have to pay for hotel accommodations, he 
would only have to pay for his round trip airfare. Could you speak with 
Sebastian and his family to see if this would be possible? 

Fattar ni!? Jag har blivit vald! Och i South Carolina, precis som jag ville! Jag kan inte förstå det, och att dem ska till Australien i oktober gör det ju inte direkt sämre! Jag är så himla glad och väntar med sådan spänning på att få kontakt med familjen. För det är just det som står på schemat, att jag och min familj får kontakt med varandra. Det blir med mejl, skype, Facebook ( tror det iallafall ) och ja, allt möjligt. Herregud jag är LYCKLIG!!

 Ser ju inte helt fel ut!

Kommentarer

Postat av: Eira

Publicerad 2011-05-14 18:48:38

Alltså, det låter ju helt fantastiskt! Gjorde du delstatsval?



Självklart ska vi länka :D lägger till dig direkt

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela