sebofsweden

Vägen mot OS

Och så börjar vi om igen.

Publicerad 2011-04-23 21:18:00 i Innan USA,

Tidigare skrev jag att jag hade fått en familj, det hade jag och jag kan ärligt säga att jag var riktigt glad över det!

Tyvärr så blev detta ett specialfall om man säger så. Familjen skulle ju till Australien och heal det köret, men efter att jag och pappa tänkt och pratat igenom det så bestämde vi oss för att tacka nej till familjen. Resan skulle kosta yttligare 12-13000kr och eftersom jag inte har fått någon som helst uppfattning om hur familjen är så blev det så. Självklart är jag lite ledsen över detta eftersom det var så att familjen som valde mig bodde i soliga SC precis det som jag hade som förstahandsval. Nåväl, får se vart jag hamnar, känns lite speciellt att faktiskt ha tackat nej till den första familjen som valde mig.



Var det dumt? Kommer jag ångra mig? Vart hamnar jag istället? Frågorna är många i och jag hoppas få svar på dem någon gång snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sebastian

Mitt namn är Sebastian Johansson och är född i Limhamn, Malmö men flyttade upp till Södertälje när jag fyllde fem. 2011-2012 bodde jag i USA som utbytesstudent. Jag har idrottat i hela mitt liv och det är det absolut bästa jag vet. Idag håller jag på och tränar 400 meter sprint. I augusti ska jag tävla i SM, detta är mitt första av många mål, men det som jag strävar mest efter är att vara med i OS 2020.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela